Supernatural mnie odrzucił w okolicach piątego sezonu.
Mist jakoś mnie nie porwał.
A podobały mi się Black Mirror, Designated Survivor (przetrwać pierwszy czy drugi odcinek i potem tylko lepiej), Shooter, Touch całkiem ciekawy, Bitten, Grimm (też pierwsze sezony), Erased może ujść...
Jak sobie coś przypomnę jeszcze do dopiszę.
PS. O właśnie - Elementary fantastyczne, Limitless baaardzo, Lucifer też niezłe, Sens8 drugi sezon mooocno LGBT-propagandowy ale da się obejrzeć
Mist jakoś mnie nie porwał.
A podobały mi się Black Mirror, Designated Survivor (przetrwać pierwszy czy drugi odcinek i potem tylko lepiej), Shooter, Touch całkiem ciekawy, Bitten, Grimm (też pierwsze sezony), Erased może ujść...
Jak sobie coś przypomnę jeszcze do dopiszę.
PS. O właśnie - Elementary fantastyczne, Limitless baaardzo, Lucifer też niezłe, Sens8 drugi sezon mooocno LGBT-propagandowy ale da się obejrzeć
Ostatnio edytowany:
2018-01-18 15:39:12
--
doloż moja, doloż... :)